Menu
Λογαριασμός Αγαπημένα
Καλάθι
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για παραγγελίες με Κάρτες & PayPal

Τρόποι Αποστολής

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

  1. Αποστολή στο χώρο σας: οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται μέσω courier.
    Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία, στην ενότητα "ΤΑΜΕΙΟ". Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε απευθείας email από εμάς με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει.
    Η παραγγελία σας έχει μπει στο στάδιο της επεξεργασίας και θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξή της με τον κωδικό του voucher που θα σας αποσταλεί.
    Οι ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι: SPEEDEX, ACS.
  2. Παραλαβή από κατάστημα Υπηρεσία Click&Collect: Δυνατότητα παραλαβής των ολοκληρωμένων παραγγελιών από το φυσικό μας κατάστημα Dazzeal , 8ο χλμ Θεσσαλονίκη –Καβάλα, 54500, Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκη

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Δωρεάν έξοδα αποστολής:
Για παραγγελίες συνολικού τελικού κόστους άνω των €49 υπάρχουν δωρεάν μεταφορικά και δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα.
Δωρεάν μεταφορικά δικαιούνται επίσης όλοι οι πελάτες που έχουν κατακτήσει το 3ο επίπεδο BeDazzeal ανεξαρτήτως συνολικού κόστους παραγγελίας.
Χρέωση εξόδων αποστολής:
Για παραγγελίες συνολικού τελικού κόστους -μετά και την εφαρμογή πιθανών εκπτώσεων- κάτω των €49, ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής €2,5 (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) ανά παραγγελία για αποστολή σε όλη την Ελλάδα.
Η ίδια χρέωση αποστολής των €2,5 ισχύει ανεξάρτητα από την μεταφορική εταιρία που θα επιλέξει ο πελάτης.


ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ:

Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται σε €2 ανεξαρτήτως του τελικού ποσού της παραγγελίας.


ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
  • Οι παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
  • Οι παραγγελίες Click & Collect παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
* Λόγω αυξημένου όγκου παραγγελιών σε μεγάλες εκπτωτικές περιόδους ενδέχεται η παραγγελία σας να καθυστερήσει.

Μπορείτε να ενημερώνεστε για το status και την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την ενότητα: Ο Λογαριασμός Μου και να επιλέξετε το πεδίο: Οι Παραγγελίες Μου.